Julià López-Arenas guanya les eleccions i revalida la seva presidència al capdavant del club

El candidat Julià López-Arenas s’ha imposat en les primeres eleccions de la història del club, unes eleccions que han comptat amb el fins aleshores president i amb Carles Xifré com a presidenciables i que s’han celebrat el diumenge 29 de gener. Amb això, López-Arenas ha tingut el vot favorable de 51 socis, pels 43 que ha obtingut Xifré, dels 130 socis que tenien dret a vot.

Julià López-Arenas arrenca el seu segon mandat al capdavant del nostre club, després d’assumir la presidència l’any 2019. En aquest mandat, la junta directiva de López-Arenas està formada per Jose Manuel Álvarez (vicepresident), Gerard Fargas (tresorer), Juan Antonio Ortega (secretari), Helena Puig i Francesc Puigmartí (vocals), Amaya Orio (promoció branca femenina), Joan Ramírez i Anna Maymús (assessorament econòmic), Pere Omedes (cinquantenari), Artur Crespo (comunicació, imatge i disseny) i Horacio Mayol (arts gràfiques).

El president reelegit s’ha mostrat satisfet amb la confiança del soci: «Estem molt contents per l’alta participació, amb més d’un 70%, i agraeixo als socis que hagin votat. A més, estem molt contents que ens hagin renovat la confiança. Crec que una de les coses més importants d’aquest procés ha estat la imatge del club, que ha sortit reforçada i ha demostrat que les coses es poden fer bé. Ambdues candidatures ens hem dedicat només a presentar i defensar el nostre programa i agraeixo públicament el to de la candidatura Carles Xifré. Ha estat un procés exemplar».

Amb tot, el club arrenca una nova etapa amb l’objectiu de seguir creixent i fomentant l’handbol i amb la clara convicció que encara queda molt per fer. L’aposta pel planter, la potenciació de la branca femenina i la transmissió de valors a tots els jugadors són alguns dels pals del paler d’aquest nou mandat. «El model del club està funcionant i crec que la figura de Joan Sancho com a director esportiu ha sortit reforçada. Ara toca incorporà un sotsdirector esportiu, per donar gruix a la nostra àrea esportiva, seguir treballant perquè la branca femenina faci passes endavant i incorporar un preparador físic perquè treballi de manera específica amb la branca femenina».

Nielo Ballart

Leave a Reply