Els nostres juvenils volen obtenir bitllet a la Lliga Catalana en la fase de sectors
Els nostres primers equips juvenils jugaran la fase de sector per participar a Lliga Catalana, entre el divendres 9 i el diumenge 11 de setembre. Tant el masculí com el femení no s’amaguen i tenen clar que volen ser equip de Lliga Catalana la temporada vinent, obtenint la classificació aquest cap de setmana.
En el cas del conjunt masculí, els nois han quedat enquadrats en el grup, juntament amb el CH La Salle Montcada, el CE Tortosa i el CH Salou. El primer partit serà a casa davant el conjunt montcadenc, el divendres 9 a les 19:30 hores. «És un equip a priori més potent, amb bons fitxatges i amb l’entrenador que l’any passat dirigia el sènior de Primera Nacional, amb una defensa tancada. Estem preparats i intentarem superar-los, però serà complicat» ha explicat l’entrenador Jordi Tomás.

En la segona jornada, el nostre juvenil tornarà a jugar com a local, i ho farà contra el CH Salou, el dissabte 10 de setembre a les 17:45 hores, mentre que tancaran la competició a casa el CE Tortosa, el diumenge 11 de setembre a les 18 hores. «El CH Salou és la incògnita, tot i que sabem que és un equip molt físic i amb una defensa difícil de moure. Pel que fa al CE Tortosa, els desplaçaments llargs sempre són complicats, però esperem ja tenir la classificació encarada i no tenir el neguit de guanyar» ha sentenciat Tomás.
D’altra banda, el conjunt femení jugarà en el grup E, compartint grup amb l’Handbol Cooperativa Sant Boi, el CE Handbol BCN Sants i l’Handbol Sant Joan Despí B. El debut de les nostres noies serà a domicili contra l’Handbol Cooperativa Sant Boi, el divendres 9 de setembre a les 19:30 hores, mentre que la segona jornada també serà a fora, a casa del CE Handbol BCN Sants, el dissabte 10 de setembre a les 16:30 hores. Les jugadores tancaran la fase de sectors a casa contra l’Handbol Sant Joan Despí B, el diumenge 11 de setembre a les 12 hores».
L’entrenador, Jordi de la Cruz, assenyala que l’equip vol classificar-se per a la Lliga Catalana: «El nostre objectiu és guanyar els 3 partits i acabar líders de grup. Aquesta temporada l’equip és de segon any i han evolucionat físicament i tècnicament, amb una gran progressió. Amb això, volem apostar per la formació sense renunciar als objectius competitius i sense oblidar que tenim un filial dels millors planters d’Espanya i dos equips molt perillosos com l’Handbol Cooperativa Sant Boi o el CE Handbol BCN Sants».
Nielo Ballart