El nostre masculí es venja del Sant Esteve Sesrovires i som l’equip en més bona dinàmica
El primer equip masculí ha guanyat amb contundència per 41 a 26 davant el CH Sant Esteve Sesrovires, el dissabte 12 de març, un triomf que ens permet situar-nos en la 2a posició. El partit, però, no era gens fàcil, i és que en la primera volta, els rivals van ser capaços de guanyar-nos. En aquesta ocasió, l’equip ha estat molt més seriós i ha sumat 2 punts vitals per seguir de ple en la lluita per les fases d’ascens.
Així doncs, el partit ha estat molt igualat en els primers compassos, i tot i que els nostres han pogut marxar de 3 gols (7 a 4), amb doblets d’Aniol Picola i Jordi Sancho, els visitants han empatat de nou el partit (8 a 8). Els nois no estaven còmodes sobre el 40×20 i no aconseguien materialitzar les seves ocasions, fet que ha permès al CH Sant Esteve Sesrovires capgirar el marcador (10 a 11), però en el tram parcial, l’equip ha incrementat la seva intensitat, i amb un parcial de 6 a 0, amb 3 dianes de Pau Ortega, el sènior ha marxat amb un favorable 18 a 13 al pas pels vestidors.
En la represa, l’actitud dels jugadors era una altra i ràpidament han pogut seguir obrint una escletxa en l’electrònic (28 a 17), en uns bons minuts de Jan Rof amb 4 gols. Els nois, tot i l’avantatge, no han abaixat en cap moment els braços, i han incrementat la seva eficàcia de cara porteria, tancant portes en defensa. En aquest darrer parcial, les accions de Pau Ortega, Oriol Cortés i Pol Navarro han estat providencials per portar el marcador en el definitiu 41 a 26.
Pau Ortega, màxim anotador de l’equip amb 9 dianes, es mostra satisfet en aconseguir el triomf, tot i els primers minuts incerts de l’equip: «En la primera part ens hem encallat en atac i no hem sabut estar suficient contundents en defensa. No obstant això, en el tram final hem millorat la defensa i hem pogut córrer. Teníem una espina clavada de l’anada i això ens ha fet sortir més endollats, millorant l’efectivitat i la fluïdesa respecte a aquell partit».
Amb aquesta victòria, la 7a de manera consecutiva, el nostre sènior segueix en la 2a posició, tenint un partit pendent, i només 3 punts el separen del Bm. La Roca, líder del grup. El pròxim dijous, els nois visitaran la pista del CH Palautordera-Salicru, conjunt que, tot i estar penúltim, encadena 2 triomfs seguits. «Visitem un camp complicat, i més entre setmana. Tot i això, sortirem a pels 2 punts; no ens amaguem i volem lluitar per la 1a posició» ha sentenciat Ortega.
FOTO: Anna Maymús
Nielo Ballart