El femení s’exhibeix davant l’Handbol Molins, un rival directe per l’ascens
El nostre primer equip femení segueix demostrant tota la seva ambició, i és que les noies ha guanyat 35 a 28 davant de l’Handbol Molins, un dels rivals directes per a la lluita per l’ascens, el dissabte 17 de febrer. Les noies han estat molt serioses durant tot el partit i amb el triomf confirmen el seu bon estat de forma, i és que ja encadenen 9 victòries de manera consecutiva.
Amb això, inici igualat, però complicat per al nostre femení, que tot i l’empenta de Berta Riba, les veia superat en els minuts inicials (4 a 6). L’habilitat d’Arantxa Bueno i el bon paper sota pals de Maria Estèvez, no obstant això, donava confiança a l’equip per capgirar l’electrònic (11 a 9) i tenir bones sensacions sobre el terreny de joc. A més, gràcies a un recital defensiu de Paula de Gisbert, les noies tenien l’opció de córrer i amb grans minuts de Judith Garcia, les nostres aconseguien ampliar l’avantatge abans del pas pels vestidors (18 a 13).
En la represa, les rivals han sortit molt endollades en els minuts inicials (19 a 16), intentant posar la por en el cos a les nostres. Tanmateix, ha estat un miratge, i trèiem rèdit de la velocitat de Clàudia Ribó des de l’extrem i les bones accions d’Arantxa Bueno per recuperar l’avantatge en l’electrònic (27a 22). A més, la connexió entre Júlia Ponce i Laia Gamito feia estralls en la defensa de l’Handbol Molins i incrementàvem la diferència en el marcador (31 a 24). En el tram final del duel, les rivals no tiraven la tovallola, però gràcies a l’eficàcia de Xell Llopis des del punt de penal aconseguíem mantenir-nos per sobre i sumar així la 9a victòria consecutiva.
Amb el triomf, les noies segueixen sent l’equip més en forma de la competició, amb 9 victòries consecutives i consolidant-nos en les posicions que donen accés a l’ascens a Lliga Catalana. El pròxim repte del sènior femení és majúscul, i és que l’equip visitarà la invicta pista del PB Montmeló, el dimarts 20 de febrer.
Nielo Ballart