El femení pateix més del compte per mantenir-se líder de la 1a Catalana
El nostre primer equip femení ha guanyat 28 a 22 vers el Lleida HC, en un partit en el qual les noies no han estat capaces d’escapar-se en el marcador fins al tram final, el dissabte 15 d’octubre. Tot i que l’equip ha tingut el control del partit en tot moment, les noies han suat la samarreta de valent per certificar 2 punts davant un equip que ha competit de tu contra nosaltres, tot i les nombroses baixes que presentava.

Les noies han sortit amb les idees clares al partit i han pogut obrir ràpidament una escletxa en el marcador (6 a 3), gràcies a un triplet d’Aina Fortuny i les bones parades sota pals de Maria Solà. No obstant això, la lesió de la nostra portera ha aturat l’embranzida de les nostres, que han passat d’un 8 a 3 a un 10 a 10, abaixant la intensitat defensiva mostrada als minuts inicials. Les jugadores, però, han pogut retrobar les bones sensacions, i aprofitant la circulació de pilota i la potència de jugadores com Martina Pablo, hem pogut marxar al pas pels vestidors amb l’avantatge en el marcador (16 a 13).

En la represa, l’entrada de la juvenil Júlia Ponce (amb 2 dianes i 1 penal provocat), semblava que ens permetia trencar el partit (21 a 15), i és que les nostres jugadores estaven aconseguint per fi circular bé la pilota per trobar els espais. A més, l’equip s’ha consolidat en defensa, amb especial protagonisme de Paula de Gispert. No obstant això, les lleidatanes no han donat en cap moment el partit per perdut, i en una bona embranzida, han pogut reenganxar-se en el marcador (24 a 21). En el tram final, tot i les nostres errades, Martina Pablo ha estat determinant, i és que amb 3 dianes, ha pogut sentenciar el partit (28 a 22).

En acabar el duel, Djuna Modrego ha destacat la falta d’intensitat de l’equip: «Crec que hem sortit confiades pels resultats anteriors i el nostre problema és que no creiem que podem agafar una bona diferència en l’inici de partit, i això ens fa anar tota l’estona amb un electrònic molt parell, en el qual qui cometi més errades perd el partit. És veritat que al final de la primera part hem pogut imposar-nos una mica, però fins al final no hem pogut decidir; crec que no hem estat prou intenses».

Amb aquesta victòria, l’equip acumula 4 victòries consecutives i es manté liderant la classificació. En la pròxima jornada, les noies visitaran el camp de l’HC Laietà Argentona, el dissabte 22 d’octubre. «És un equip que compta amb jugadores que et poden solucionar el partit, així que hem de mantenir la nostra intensitat i dependre del nostre partit i no del rival, perquè si no tenim les de perdre» ha sentenciat Modrago.
Nielo Ballart