Anada a Can Juliana. La branca femenina gaudeix d’una jornada especial abans de l’inici de la temporada
Bon dia, famílies.
Aquest dissabte les nostres jugadores infantils, cadets, juvenils i sèniors han gaudit d’una jornada lúdica de germanor, per a estrènyer vincles.
Com sabeu, cada temporada s’han de refer molts equips femenins: noies que per edat canvien de categoria, noies que s’incorporen per primera vegada al club o que tornen a la que va ser casa seva després d’un temps fora. També arriben nenes de l’OMET, jugadores molt joves que es veuen de sobte entrenant i jugant amb noies més grans que no coneixen i per aquest motiu es fa molt necessària una acollida especial; que es puguin sentir benvingudes i ben rebudes, i que tinguin ocasió de conèixer les nostres jugadores cadets, juvenils i sènior (i de la mateixa manera, que aquestes jugadores també tinguin ocasió de conèixer a les jugadores més joves del club).
Per tot plegat ens hem desplaçat a Can Juliana, a Castellar del Vallès, i les noies i les seves entrenadores i entrenadors han gaudit d’un circuit d’»Humor Amarillo» amb trampolins, tubby Jump, parc de xarxes, boles Zorb i un munt més d’activitats.
Després han dinat plegades a les mateixes instal.lacions i després, contentes i cansades, han marxat cap a casa.
Ras i curt, la jornada de cohesió de la branca femenina ha estat un èxit. Repetirem!
Amaya Orio
Branca femenina
