El femení segueix intractable en aquesta fase de permanència
El primer equip femení va aconseguir una victòria treballada davant el CH Cerdanyola, el dissabte 9 d’abril, després de guanyar 29 a 23. Gràcies a una gran primera part, les nostres van poder obrir una escletxa insalvable en la represa que les permet seguir invictes en aquesta 2a fase de la competició.
Amb això, les jugadores van sortir amb les idees clares des del xiulet inicial i, fruit d’això, van aconseguir situar-se per davant en el marcador. A més, amb atacs dinàmics i bon joc, i arran dels pocs errors del nostre femení, l’equip marxava al pas pels vestidors amb el 17 a 11 favorable.
En la represa, les jugadores han continuat exercint un gran nivell, tant defensiu com ofensiu, no obstant això, es van trobar amb un conjunt rival que no estava disposat a tirar la tovallola. D’aquesta manera, i amb una consecució de coontraatacs, el CH Cerdanyola retallava distàncies. En el tram final, però, la bona defensa de les nostres jugadores va permetre tornar a recuperar la diferència, pel definitiu 29 a 23.
Amb aquesta victòria, el nostre Sènior Femení suma la 4a victòria en 4 partits en aquesta fase per la permanència i se situa líder de la competició. En la pròxima jornada, les noies visitaran la pista de la UE Sarrià, conjunt que es troba en la 2a posició, 1 punt per sota de nosaltres.
Nielo Ballart